Από την πρώτη στιγμή που έγινε το 2-0 στην φάση των τελικών είπα στους φίλους μου και αδερφούς παναθηναικούς ότι δεν θέλω να γίνει 3-0 η σειρά των αγώνων.Όλοι με ρώταγαν τότε γιατί ρε φίλε τη λες να τελειώνουμε με τους γκέι.Εγώ ήμουν και είμαι της γνώμης ότι τους έχουμε άνετα και αυτό φάνηκε και σήμερα στα τελευταία πέντε λεπτά έσβησαν τα παιδιά και καλά κάνανε .Είναι δυνατόν να έχεις πάρει κύπελλο πρωταθλητριών Ευρώπης και να πας εκτός έδρας να πάρεις πρωτάθλημα.Και που μέσα στο Φάληρο με τον καλύτερο πελάτη σου.Δεν μου χάλασαν το χατίρι και την Κυριακή το πάρτι θα είναι διπλό και θα έχει όλα τα καλά.Ας έρθουν λοιπόν τα κορίτσια να τα γλεντήσουμε έτσι όπως μόνο εμείς οι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ ξέρουμε .
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...