Ο Νίκος Πατέρας εξερχόμενος από το γραφείο του ανακριτή μίλησε για την υπόθεση με τα στημένα στην οποία κλήθηκε ως μάρτυρας αλλά και για τα διοικητικά του Τριφυλλιού.Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός βρέθηκε στον ένατο τακτικό ανακριτή Γιώργο Κασίμη.Έπειτα από την κατάθεσή του ο κ. Πατέρας μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου. Το πρώτο του σχόλιο ήταν: «Απάντησα με ειλικρίνεια στον κύριο ανακριτή και αυτά που του είπα είναι απολύτως αληθή. Οι ερωτήσεις του κυρίου ανακριτή ήταν πολύ προσεκτικές και πιστεύω πως απάντησα απόλυτα ειλικρινά. Αν με ξαναχρειαστεί και με καλέσει, είμαι στη διάθεσή του».Για τα όσα κατέθεσε ο Μάκης Ψωμιάδης, είπε: «Δεν γνωρίζω τι είπε ο κύριος Ψωμιάδης γιατί δεν μου έχουν δώσει την κατάθεσή του. Πολλές από τις συνομιλίες του κυρίου Ψωμιάδη δεν είναι μαζί μου. Ο κύριος ανακριτής έχει καταλάβει πως πρόκειται για άλλο πρόσωπο και κατά λάθος γράφουν ότι είμαι εγώ». 
Για τα διοικητικά του Τριφυλλιού δήλωσε: «Εγώ; Θα συνεχίσω ως μέτοχος, τίποτε άλλο…».
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Πατέρας: "Θα συνεχίσω ως μέτοχος""

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...