Καμία σχέση με την έρευνα για τα στημένα παιχνίδια δεν έχει ο Νικόλας Πατέρας, όπως υποστήριξε ο ίδιος, μιλώντας στη «Δίκη» του BLUE SKY!
Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός τόνισε: «Είναι προφανές από τις συνομιλίες ότι δεν έχω καμία σχέση». «Από τη συνομιλία μου με τον Μάκη Ψωμιάδη νομίζω ότι προκύπτει πως πιστεύω ότι, ούτε ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει σχέση», είπε για τον πρόεδρο του Ολυμπιακού! Για το περιεχόμενο των συνομιλιών που είχε με τον Μάκη Ψωμιάδη είπε ότι ήταν "καφενειακού περιεχομένου" και στο "πλαίσιο των συζητήσεων που κάναμε κάθε εβδομάδα, για το πως πήγε η μία ομάδα, κάποια άλλη. Καμία σχέση με στοιχήματα και μπουκ. Υπάρχει, όμως, σε εξέλιξη η έρευνα των δικαστικών αρχών, οπότε καλό θα είναι να περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα της".Πριν από δύο ημέρες ο κ. Μπέος απέδωσε τον χαρακτηρισμό του καταδότη στον Νίκο Πατέρα. Ο γνωστός εφοπλιστής προτίμησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους: "Είμαστε σε δικαστική διαμάχη, εγώ δεν ασχολούμαι μαζί του. Εχω καταθέσει αγωγή εναντίον του και δεν έχω κανένα λόγο να σχολιάσω αυτά που λέει. Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με την έρευνα πυο διεξάγεται, δεν γνώριζα καν την ύπαρξή της, αυτά που λέει ο κ. Μπέος είναι της φαντασίας του".Σε ό,τι αφορά τη σχέση με τον κ. Μαρινάκη και για το αν χάλασε μέσα από το ποδόσφαιρο, ο πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας επισήμανε: "Δεν έχω τίποτα με τον κ. Μαρινάκη και σέβομαι όλα τα χρόνια φιλίας που έχουμε. Η σχέση μας δεν χάλασε μόνο από το ποδόσφαιρο, αλλά κάποιων καλοθελητών που μπήκαν στη μέση με σκοπό να δημιουργήσουν προβλήματα μεταξύ δύο προέδρων. Αυτά γίνονται μέσα στο ποδόσφαιρο."
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΙΛΑ ΣΤΟ BLUE SKY"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...