Ο Παουλάο σε συνέντευξη που έδωσε σε αθλητική εφημερίδα δήλωσε πως θα ήταν όνειρο να έρθει στον Παναθηναϊκό. Όχι πως του λείπουν οι προτάσεις αφού βρίσκεται στο στόχαστρο των Σεβίλλη, Μπεσίκτας, Μονπελιέ, Σεντ Ετιέν, Κορίνθιανς και Ατλέτικο Παραναένσε. Ωστόσο εκείνος προτιμά τον Παναθηναϊκό η την Σεβίλλη. Αναλυτικά όσα δήλωσε στην εφημερίδα "Εξέδρα".«Είμαι ενήμερος από τον εκπρόσωπό μου για το ενδιαφέρον που έχουν δείξει ομάδες να με αποκτήσουν. Γνωρίζω μεταξύ αυτών είναι και ο Παναθηναϊκός, ωστόσο τώρα που μιλάμε δεν έχω στα χέρια μου καμία επίσημη πρόταση. Πρόκειται μόνο για φιλολογικό ενδιαφέρον. Αν υπάρξει κάτι χειροπιαστό και επίσημο, τότε θα απαντήσω».
«Φαντάζει σαν όνειρο για μένα να φορέσω τη φανέλα του Παναθηναϊκού ή της Σεβίλλης. Μακάρι να παίξω σε κάποια από τις δυο. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα. Γνωρίζω πολλούς παίκτες του και πραγματικά θα ήταν τιμητικό για μένα να αγωνιστώ δίπλα σε τόσο σπουδαίους ποδοσφαιριστές».Ο Παουλάο μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον  Ζεσουάλδο Φερέιρα. "Είναι δασκαλος" είπε. Και πρόσθεσε: "Γνωρίζω πως έχασε το πρωτάθλημα και είδα πως αδικήθηκε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Επειδή τον είδα τον αγώνα, ο Παναθηναϊκός θα έπρεπε να έχει κερδίσει με 3-0".Αναφερόμενος στα σχέδια του ο 29χρονος στόπερ τόνισε: «Σκοπός μου είναι να κάνω ένα καλό συμβόλαιο, αφού είμαι 29 και δεν ξέρω για πόσο θα μπορώ να αγωνίζομαι σε αυτό το επίπεδο. Πάντως, δεν θέλω να γυρίσω ακόμα στη Βραζιλία. Θα το κάνω για να κλείσω την καριέρα μου, αλλά όχι τώρα. Πιστεύω να καταλαβαίνετε πως δεν μπορώ να δηλώνω πρόθυμος να πάω σε ομάδες από τη στιγμή που δεν μου έχει κάνει κάποια από αυτές πρόταση".
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΠΑΟΥΛΑΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...