Ο Τζιμπρίλ Σισέ φεύγοντας από το "Σπύρος Λούης" τόνισε πως μάλλον δεν θα βρίσκεται και την επόμενη σεζόν στον Παναθηναϊκό. Ο Γάλλος τόνισε πως ο παναθηναϊκός δεν χάνεται με τη φυγή του, καθώς ο σύλλογος δεν είναι ένας παίκτης. Επίσης είπε πως δεν θα ξεχάσει ποτέ τον Παναθηναϊκό, άλλωστε έχει χαράξει στο σώμα του το "τριφύλλι"."Πιθανότατα φεύγω από την ομάδα. Αν έρθει μία συμφέρουσα πρόταση θα την σκεφτώ και θα πράξω ανάλογα. Θέλω να αγωνιστώ σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα μεγαλύτερου επιπέδου. Είναι λίγες οι πιθανότητες να μείνω και την επόμενη σεζόν. Υπάρχει μέλλον χωρίς τον Σισέ, εγώ είμαι απλώς ένας παίκτης. Θα έχω για πάντα τον παναθηναϊκό στην καρδιά μου, άλλωστε έχω χαράξει το  τριφύλλι στο σώμα μου", είπε ο Γάλλος, προαναγγέλλοντας με αυτό τον τρόπο την αποχώρηση του από τον Παναθηναϊκό.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΣΙΣΕ:ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...